NTT DATA Business Solutions udvider med førende konsulentvirksomhed inden for Human Capital Management (HCM)

SAP-huset NTT DATA Business Solutions Nordic køber MB it-Consulting og udvider sit tilbud til danske og nordiske virksomheder med strategisk HR rådgivning og implementering af HR løsninger fra SAP. Dermed styrker NTT DATA Business Solutions sin position som en af de førende SAP Full Service Providers i Norden.

Horsens, den 1. april 2016 – Med virkning fra 1. april 2016 overtager NTT DATA Business Solutions konsulentvirksomheden MB it-Consulting og tilføres dermed kompetence inden for SAP HCM og SuccessFactors.

”MB it-Consulting er en spændende virksomhed, som siden etableringen i 2002, har haft stor succes med at implementere SAP HCM hos både danske og udenlandske virksomheder. Vi har ikke tidligere haft interne SAP HCM ressourcer og glæder os meget til at kunne tilbyde vores kunder denne kompetence”, siger Nicolaj Vang Jessen, adm. direktør, NTT DATA Business Solutions Nordic.

De seneste år har MB it-Consulting opbygget en væsentlig forretning inden for SuccessFactors, som er SAP’s succesfulde HR Cloud løsning.

”Vi oplever en stigende interesse for Cloud løsninger. Og NTT DATA Business Solutions har allerede hjulpet flere nordiske kunder med at implementere SAP Cloud for Customer og SAP Business ByDesign, som er SAP’s Cloud løsninger inden for Customer Relationship Management og ERP. Med MB it-Consulting’s erfaring inden for SuccessFactors har vi en forventning om en væsentlig udvidelse af vores Cloud forretning. Vi ser det som en vigtig driver for vores fortsatte vækst i Norden”, siger Nicolaj Vang Jessen.

MB it-Consulting har i dag 14 medarbejdere i Danmark, som fremover bliver tilknyttet MB it-Consulting’s nuværende kontor i Skanderborg, samt NTT DATA Business Solutions’ kontorer i hhv. Horsens og København.

”Vi ser rigtig meget frem til at blive en del af NTT DATA Business Solutions. For os er NTT DATA Business Solutions den mest succesfulde SAP partner, som på allerbedste vis kombinerer international styrke med lokal tilstedeværelse. Den kombination passer perfekt med MB it-Consulting’s strategiske tilgang til HR og HR transformation, samt dét vores DNA er – at skabe værdi for vores kunders HR organisationer ved at implementere og udrulle løsninger, som er så globale som muligt og så lokale som nødvendigt. NTT DATA Business Solutions skaber en unik platform for MB it-Consulting’s ambition om at udvide og udvikle Human Capital Management området yderligere, med fokus på HCM løsningerne fra SAP”, siger Morten Bjerregaard, adm. direktør MB it-Consulting.

Our experts are keen to stay up to date with new developments and always share their insights, knowledge and opinions from all around the world. They cover a wide range of IT and business-related topics, including SAP and industry expertise as well as management issues. Most of them have gained many years of experience in the area of SAP - always close to the customer. That’s why they know the requirements of the market, of our customers and their customers’ customers/ partners. Get inspired and contact us if you would like to talk to them directly.

itelligence is now NTT DATA Business Solutions
We will be even stronger for our clients, partners and employees.
Check out our new website

If you have any questions, please feel free to contact us.

Call us on
Send a message